Október - 2018
H K S C P S V
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31  

A 2019. évi OTDK-n a Corvinus Egyetem színeiben helyezést elért hallgatók és témavezetőik

szerző(k)

témavezető

tagozat

helyezés

dolgozatcím

Agrártudományi szekció

Kőröshegyi Domonkos

Jámbor Attila

Agrárgazdaságtani és marketing

II.

Versenyképesség a nemzetközi kakaókereskedelemben

Fizika, Földtudományok, Matematika szekció

Varga Virág

Varga Ágnes

Településföldrajz

II.

Az okos közöséggé válás elméleti és gyakorlati kérdései Paks példáján

Közgazdaságtudományi szekció

Bánóczi Anna

Sugár András

Gazdaságtörténet és közgazdasági elmélettörténet

II.

A miskolci ingatlanárak változásának vizsgálata hedonikus módszerrel

Bárdos Laura Éva – Lencsés Rita

Czoboly Gergely

Számvitel, kontrolling I. / Beszámolás és adózás

I.

A magyar holding társaságok adózását érintő hatások vizsgálata az Európai Tanács 2016/1164 irányelvének tükrében

Bilicz Dávid – Bilicz Hanga Lilla

Kajos Attila

Marketing IV. / Marketingmérések, turizmus és sportmarketing

II.

A szurkolói motivációk, az azonosulás és a csapateredményesség hatása a szurkolói elégedettségre

Bilicz Hanga Lilla

Hortoványi Lilla

Humán erőforrás gazdálkodás IV. / Vezetés, kapcsolat és elégedettség

II.

A hazai pedagógusok által észlelt vezetési stílus és munkaelégedettség vizsgálata

Biró Dániel

Badics Milán Csaba

Tőke- és pénzpiacok

II.

Comparison of HAR Realized Volatility models based on their forecasting performance

Bodor Eszter Zsuzsanna – Móder Mercédesz

Porubcsánszki Katalin

Vezetés, szervezés II.

I.

SOS! Megéri? - SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítvány társadalmi hatásmérés vizsgálata

Böjte Berta Eszter

Vas Réka Franciska

Gazdasági informatika és e-business

I.

Elektronikus önértékelési és tanulási megoldás Q metódus alapú értékelése

Claro Dániel

Gyulavári Tamás

Marketing II. / Fogyasztói magatartás II.

I.

A Ryanair és a Wizz Air fogyasztói megítélése a Fair Pricing modell tükrében

Czigony Claudia

Kozma Miklós

Vállalatgazdaságtan II. / Elméletek, módszerek és piacok elemzései

I.

Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan!

Drabancz Áron

Berde Éva

Világgazdaság III. / munkaerőpiac és demográfia

II.

Németország és Magyarország első demográfiai osztaléka új megközelítésben

Drabancz Áron

Mészáros Tamás

Változásmenedzsment kihívások és innovatív megoldások

II.

Az autózás új „világa”?! – Az elektromos autózás lehetőségei napjainkban

Drabancz Áron – El-Meouch Nedim Márton

Németh Krisztián

Ágazati gazdaságtan III. / Kortárs gazdasági és ipari kihívások

III.

Az Airbnb versenyjogi megközelítése Magyarországon

Drabancz Áron – El-Meouch Nedim Márton

Németh Krisztián

Környezetgazdaságtan, fenntartható fejlődés

II.

Az EU ETS kvótarendszer eredményessége a globális klímaváltozás elleni harcban

Dujmov Ljiljana Selma

Mitev Ariel Zoltán

Marketing II. / Fogyasztói magatartás II.

II.

Közös fogyasztói érték- és élményteremtés a Legonál

Gulyás Claudia

Losonci Dávid

Termelés- és szolgáltatásmenedzsment, logisztika, ellátási lánc menedzsment

I.

A lean vezető a vezetői módszerek és képességek tükrében

Hajnal Emese

Duma László

Gazdaságpszichológia

II.

A multitasking hatásainak vizsgálata a kognitív képességekre

Hardi Zsuzsanna – Varga Zsombor Vilibald

Keresztély Tibor

Gazdaságszociológia

I.

Egy ingaállam szavazásának statisztikai elemzése

Hartvig Áron Dénes

Golovics József

Humán erőforrás gazdálkodás VI. / Munkaerőpiaci, ágazati és területi kutatások

II.

Potyautasok a csoportos termelésben

Hartvig Áron Dénes

Pálvölgyi Dénes

Ágazati gazdaságtan II. / Sport-, és egészséggazdaságtan

I.

Az Obamacare ágens alapú modellezése

Horváth Balázs István

Tóth G. Csaba

Gazdaságpolitika és gazdasági növekedés

I.

Kamatok hatása a költségvetési döntésekre

Kapronczay Mór

Badics Milán Csaba

Pénzügy II. / Pénzügyek a gazdaságban szekció

I.

Global fear spillover

Kapronczay Mór – Simity Milán

Badics Milán Csaba

Pénzügy I. / Digitalizáció és pénzügyi tudatosság szekció

II.

Cryptocurrencies, cryptocommodities or cryptostocks?

Kiss Tünde – Vancsa Miklós Milán

László Norbert

Számvitel, kontrolling III. / Nemzetközi számvitel

I.

Új számviteli szabályozások hatása a pénzügyi kimutatások befektetői relevanciájára

Kovács-Szamosi Rita

Varga József

Pénzügy II. / Pénzügyek a gazdaságban szekció

III.

Magáncsőd hatása a banki jövedelmezőségre

Kujbus Marcell

Ferenci Tamás

Pénzügy III. / Értékelésmódszertani szekció

I.

Vállalati felvásárlás sikerességének előrejelzése Support Vector Machine-nel

Markóczy Réka – Szathmáry Lilla

Almadi Sejla

Világgazdaság III. / munkaerőpiac és demográfia

I.

Az Európai Unió tagállamaiban alkalmazott eltérő alkoholszabályozási gyakorlatok közegészségügyi hatékonysága

Nagy Dorottya – Szentirmai Bàlint

Bakonyi Zoltán

Humán erőforrás gazdálkodás I. / HR rendszerek és folyamatok

I.

Home, sweet home - The impact of home office on organizational knowledge creation

Németh András Áron

Vincze János

Mikro- és makrogazdaságtan / Piac- és döntéselmélet

II.

Egy ágens-alapú modell hálózatelméleti elemzése

Palik Júlia Margit

Pinke-Sziva Ivett

Turizmus III. / Innovációk a szállásadásban és a vendéglátásban

III.

Mátrai szállodák revenue menedzsment rendszereinek értékelése, és a technikák vendégelégedettségre gyakorolt hatásának vizsgálata

Pandula Bettina – Zsiros Bernadett

Michalkó Gábor – Mitev Ariel Zoltán

Turizmus I. / A turizmus regionális aspektusai

I.

A képernyőtől az utazásig: A Trónok harca generálta filmturizmus sajátosságai

Pásztor Szabolcs

Berde Éva

Mikro- és makrogazdaságtan / Piac- és döntéselmélet

I.

Hagyományos taxi kontra Uber - Új szabályozói kihívások a taxipiacon

Rácz Bálint Alex

Hoffmann Janka

Vállalatgazdaságtan II. / Elméletek, módszerek és piacok elemzései

II.

Elavult-e a Porter-féle modell?

Rácz Bálint Alex

Matolay Réka

Vezetés, szervezés II.

III.

Milyen a jó társadalmi vállalkozó? - Esettanulmány az Amigos példáján keresztül

Rígler Dorottya

Rencz Fanni

Humán erőforrás gazdálkodás II. / Egyéni jellemzők menedzselése a szervezetben

I.

Életminőség és hasznosságmérés a Crohn-betegségben

Rigó Edit

Endrődi-Kovács Viktória

Világgazdaság II. / integráció és külkereskedelem

I.

Az Egyesült Királyság tőkevonzó képességének változása a Brexit után

Ruzsonyi Csenge

Bozóki Sándor

Döntéselmélet

I.

Fiatalság – bolondság? Az életkor és a döntési helyzet befolyásoló hatása a tranzitív és konzisztens döntéshozatalra

Sáfrány-Kovalik Rozália Sára

Juhászné Klér Andrea

Humán erőforrás gazdálkodás IV. / Vezetés, kapcsolat és elégedettség

I.

Menedzser vs önkéntes koordinátor

Simity Milán – Vancsa Miklós Milán

Badics Milán Csaba

Pénzügy III. / Értékelésmódszertani szekció

III.

Rough Volatility in Foreign Exchange Markets

Slyuch Klaudia

Szabó Zsolt Roland

Vezetés, szervezés II.

II.

Tehetségmenedzsment a magyar és a norvég munkaerőpiacon

Somkuti András Ákos

Drótos György

Ágazati gazdaságtan III. / Kortárs gazdasági és ipari kihívások

I.

Hollywood Economics - Challenging the Stable Paretian Hypothesis

Sölch Tamás György

Keszey Tamara

Marketing V. / Virtuális közösségek

I.

Banks' Branch Network Development Strategies in a Digital Environment

Szablics Roland

Czoboly Gergely

Számvitel, kontrolling I. / Beszámolás és adózás

II.

Finanszírozási tevékenység a nemzetközi adótervezésben - Fókuszban a BEPS és az ATAD

Szász Réka

Szabó Zsolt Roland

Változásmenedzsment kihívások és innovatív megoldások

I.

Crowdfunding - Analysis of the Demand and the Supply Side of the Crowdfunding Ecosystem

Szenyéri Viktória

Michalkó Gábor

Turizmus II. / Turisztikai termékek és szolgáltatások fejlesztése

I.

Önkéntesekről önkéntesként: A 2017-es budapesti FINA világbajnokság segítőinek szerepe a magyar főváros sportturizmusában

Szücs Zoltán

Keszey Tamara

Marketing IV. / Marketingmérések, turizmus és sportmarketing

I.

Örvények a vállalat légterében: a turbulencia típusai és menedzseri észlelésük

Tamás Zsanett – Vései Viktor

Markos-Kujbus Éva

Humán erőforrás gazdálkodás III. / Generációk és munkáltatói márka

III.

„Márka nélkül nem megy” – avagy az munkáltatói márkaépítés jelenlegi helyzete Magyarországon

Varga Zsófia

Mitev Ariel Zoltán

Marketing V. / Virtuális közösségek

III.

Segítség! Anyám rólam posztol! Avagy hogyan befolyásolja a szégyen a középiskolások Facebook fogyasztási szokásait?

Zombai-Kovács Máté

András Krisztina

Ágazati gazdaságtan II. / Sport-, és egészséggazdaságtan

II.

A topbajnokság hatás - avagy a labdarúgók piaci értékének vizsgálata az ökonometria eszköztárának felhasználásával

Társadalomtudományi szekció

Baksai Csilla

Farkas Eszter

Szociológia III.

III.

Áldozathibáztatás az iskolában - Hogyan befolyásolja egy bántalmazási szerep az áldozathibáztatást?

Baksai Csilla – Ruzsonyi Csenge

Farkas Eszter

Szociológia II.

II.

Boldogság receptre avagy különbség a magyar és dán boldogság-összetevők között

Dengyel Dóra Boglárka

Benczes Réka Ágnes

Szociális munka és szociálpolitika II.

III.

A szexuális zaklatás, szexuális erőszak és szeméremsértés fogalmi kategóriái tudományos és laikus megközelítések tükrében

Hevesi Flóra Éva

Polyák Pálma

Nemzetközi tanulmányok I. 

I.

The threat above our heads – Does drone warfare undermine accountability and thereby encourage counterfactual interventions?

Horváth Zsófia

Moksony Ferenc

Szociológia IV.

I.

Önző közgazdászok? A Budapesti Corvinus Egyetem hallgatóinak altruizmussal kapcsolatos attitűdjeinek összehasonlító vizsgálata

Klauda Zalán

Sz. Bíró Zoltán

Nemzetközi tanulmányok III. 

I.

A Kreml szürke eminenciása - A putyini Oroszország bel-és külpolitikai kulcskérdései Vlagyiszlav Szurkov pályája tükrében

Kósa Livia – Szászi Áron József

Kelemen Zoltán

Politikatudomány I.

III.

Civilek a spájzban - Mikor sértik meg a nemzetközi civil szervezetek az államok szuverenitását?

Panyi Krisztina Tímea

Varga Ákos

Kommunikáció- és médiatudomány III.

I.

Az influencer marketing márkafiatalító lehetőségei a magyarországi YouTube piacon

Szepesi Nóra Judit

Tóth Miklós Bálint

Politikatudomány III.

III.

Másképp bíznak-e a kelet-közép-európaiak? A kormányba vetett bizalom összehasonlító vizsgálata az Európai Unió tagállamaiban

Tordai Dániel – Seres Artúr Péter

Várnagy Réka

Politikatudomány I.

II.

Polgármesterek hatása jelölőpártjuk országgyűlési eredményeire

Ujlaki Anna

Szűcs Zoltán Gábor

Politikatudomány II.

I.

Rawls realista kritikája

Testnevelés- és Sporttudományi szekció

Imre Nóra – Stump Árpád

Szabó Márton Bence

Edzéselmélet

II.

Meccsvégi játékok: kosárlabdacsapatok stratégiaalkotása

 

 

 

A 2019. évi OTDK helyszínei, időpontjai és egyéb információk

Agrártudományi Szekció

Fizika, Földtudományok és Matematika Szekció

Közgazdaságtudományi Szekció

Társadalomtudományi Szekció

helyszín

Debrecen

Eger

Pécs

Gödöllő

időpont

április 16–18.

április 23–26.

április 11–13.

április 24–26.

rendező

Debreceni Egyetem
Mezőgazdaság-, Élelmiszertudományi és Környezetgazdálkodási Kar
szekció honlapja
program
a tagozati beosztás hamarosan elérhető a szekció honlapján

Eszterházy Károly Egyetem
Természettudományi Kar


szekció honlapja
program
tagozati beosztás

Pécsi Tudományegyetem
Közgazdaságtudományi Kar



szekció honlapja
program
tagozati beosztás

Szent István Egyetem
Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar


szekció honlapja
program
tagozati beosztás

regisztráció

regisztráció
március 21-ig (csütörtök)

regisztráció
márciusban

regisztráció
március 11. (hétfő) 12.00-ig

regisztráció
március 8. (péntek) 24.00-ig

felkészítő program

Hogyan készüljünk a FiFöMa OTDK-ra?

Hogyan készüljünk a Közgazdaságtudományi OTDK-ra?

Hogyan készüljünk a Társadalomtudományi OTDK-ra?

prezentációk feltöltési határideje


követelmények

április 5.
követelmények


követelmények

A 2019. évi OTDK további helyszínei és időpontjai:

  • Informatika Tudományi Szekció: Budapest, április 16–18. – Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar
  • Testnevelés- és Sprottudományi Szekció: Budapest, március 28–30. – Testnevelési Egyetem

A szervezők kérik, hogy a résztvevők jelezzék a szállás- és étkezési igényüket. A Közgazdaságtudományi Szekció esetében azt is, hogy igénybe kívánják-e venni az OTDK-ra szervezett ingyenes buszjáratokat vagy önállóan oldják meg az utazást.

A felkészítő programokra szeretettel várjuk az OTDK-ra készülő szerzőket és témavezetőiket.

A 2019. évi XXXIV. OTDK központi felhívása

Tisztelettel kérjük a szekciótitkárokat és a témavezetőket, hogy biztassák hallgatóinkat az OTDK-n való részvételre!

A nevezés lépesei, határidők

Az OTDK-részvételre a 2017. évi TDK során jogosultságot nyert hallgatók megkapták az OTDT levelét a regisztrációval kapcsolatos információkkal

  • Dolgozatok feltöltési határideje az OTDK rendszerébe: 2017. december 1. (péntek)
  • Regisztráció véglegesítése: 2018. ősz - ekkorra tennivalók:
    • absztrakt feltöltése
    • további adatok (később kerülnek részletezésre)

Az OTDK-részvételre a 2018. évi TDK során jogosultságot nyert hallgatók rövidesen megkapják az OTDT levelét a regisztrációval kapcsolatos információkkal. Nevezési határidő:

  • Agrártudományi Szekció: 2018. december 12. (szerda)
  • Fizika, Földtudományok és Matematika Szekció: 2019. január 9. (szerda)
  • Közgazdaságtudományi Szekció: 2019. január 9. (szerda)
  • Társadalomtudományi Szekció: 2019. január 9. (szerda)

Pályamunka feltöltése és nevezés a 2019. évi OTDK-ra

Az OTDK rendszerébe ide kattintva tudtok belépni

OTDK-ra felkészítő rendezvények

 

Hogyan írjunk jó absztraktot (nemcsak) az OTDK-ra?

  • Időpont: november 13. (kedd) 17.20–18.50

OTDK-ra nevező dolgozatokhoz absztraktok átdolgozása, ellenőrzése

Felkészítő és tréning szekciótitkárok és témavezetők bevonásával

Felkészítés a szóbeli fordulókra

  • Időpont: 2019. március–április

 

 

Utolsó frissítés: 2019.05.04.

femdom-mania.net femdom-scat.net hot-facesitting.ru